Health Is a Wealth

Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi

Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi

Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi

امریکہ کے بسیار خور اور پیٹولوگ لاکھوں پونڈسالانہ کے حساب سے لہسن چٹ کر جاتے ہیں
دنیا بھر میں مرطوب اور مرغن غذاؤں کو زود ہضم بنانے اور خون کوان کے زہریلے اثرات سے بچانے کیلئے لہسن کا استعمال روز بروز عام ہورہا ہے
حکیم محمد عثمان
اللہ تعالیٰ نے اپنی قدرت کاملہ سے اس سبزی ‘ترکاری یا بوٹی میں اس قدرتریاقی خوبیاں پیدا کی ہیں کہ جن کے اثرات ‘افعال اور خواص ہی کو بیان کیا جائے تو اس کے لیے ایک الگ کتاب کی ضرورت ہو گی۔

معروف سبزی یا بوٹی کے جو نام برصغیر پاک و ہند اور مغربی ممالک میں زیادہ مشہور ہیں وہ کچھ اس طرح ہیں:
عربی زبان میں لہسن ثوم‘فوم اور تریاق اللحوم کے نام سے مشہور ہے ‘فارسی میں اسے سیر‘اردو میں لہسن کے نام سے پکارتے ہیں‘لہسن کا نام اسے بنگالیوں نے دیا ہے ۔

بنگالی اسے”راتھن “بھی کہتے ہیں‘
پنجابی اور سندھی میں اسے تھوم کے نام سے پکارا جاتا ہے ‘گجراتی میں شکم‘ہندی میں لشن اور لہسن ‘سنسکرت میں لشن اور انگریزی میں گار لک جبکہ لاطینی میں ایلئم سیٹ وم کہتے ہیں ۔

چنانچہ لہسن اپنے شفابخش اثرات کی وجہ سے ایک سونے جیسی قیمتی سبزی ‘ترکاری ہے ۔
پرانے حکیموں نے ہزاروں سال سے اسے روزمرہ کی انسانی غذا میں ایک”مصالحے“کے طور پر داخل کیا ہوا ہے ۔اس ترکاری(سبزی)سے پیدا ہونے والی چستی‘خوبصورتی اور صحت کی وجہ سے قدیم ہندو اور مصری لہسن کی پر ستش کرتے تھے اور فتح حاصل کرنے کے لئے جنگ پر جاتے وقت اپنی پیشانی پر اس کا قشقہ لگا تے تھے۔

:خواص‘ افعال‘اثرات

لہسن میں قدرت نے بلڈ پریشر کو دور کرنے‘بکثرت آکسیجن جذب کرنے کی صلاحیت اور چربیلی اور نشاستہ والی نا ہضم اور دیر میں ہضم ہونے والی غذاؤں کے اجزاء کو جو بدن میں وزن اور بھاری پن (موٹاپا )پیدا کرتی ہیں ۔لہسن کا استعمال ایسی غذاؤں کو حرکت میں لا کر اور خون میں تبدیل کرکے ہلکا پھلکا بناتا ہے ۔اس کے استعمال سے خونی نالیوں(شرائین)کی سختی دور ہوتی ہے اور قدرتی لچک بحال ہو کر بلڈ پریشر میں کافی فائدہ پہنچاتا ہے ۔اسی وجہ سے ”لہسن“کو موٹاپا اور بلڈ پریشر دور کرنے کی”قدرتی دوا“کانام بھی دیا جاتاہے۔

یہ ایک عجیب بات ہے کہ حکیموں اور ویدوں کے علاوہ موجودہ دور کے سائنسدانوں نے بھی اپنے ان مریضوں کو لہسن کا استعمال کرنے کا سختی سے مشورہ دینا شروع کر دیا ہے جن کے بدن گلٹیوں اور مرغن غذاؤں کے استعمال سے پھول جاتے ہیں ۔چنانچہ دنیا بھر میں مرطوب اور مرغن غذاؤں کو زود ہضم بنانے اور خون کو ان کے زہریلے اثرات سے بچانے کے لئے لہسن کا استعمال روز بروز عام ہورہا ہے
۔
اس طرح مغربی ممالک میں بھی لہسن کے فوائدکے پیش نظر اس کی مانگ بڑھ گئی ہے اور اگر یہ کہا جائے۔

اللہ تعالیٰ نے لہسن میں ضروری وٹامنز کے علاوہ”معدنی نمکیات“آیوڈین اور فراری روغن کا کوٹہ اس سبزی کو زیادہ عطا کیا ہے تو یہ بات سب تسلیم کرلیں گے۔امریکہ کے بسیار خور اور پیٹو لوگ لاکھوں پونڈ سالانہ کے حساب سے لہسن چٹ کر جاتے ہیں۔امریکہ میں لہسن سے بلڈ پریشر کی ادویات باقاعدہ بنائی جارہی ہیں۔

عوام لہسن کے بد مزہ ذائقے کا شکوہ کرتے ہیں لیکن خدا نے یہ مزہ(بد مزہ)بلغم پتلا کرنے کے لئے بنایا ہے ۔حکماء فرماتے ہیں کہ مریض کو لہسن استعمال کرانے کے نتیجے میں پرانی کھانسی‘کالی کھانسی اور سل کی کھانسی میں بلغم با ہر نکل جاتا ہے اور بلغم جلدی پیدا ہونا بند ہو جاتا ہے ۔مزید براں مریضوں کو رات میں پسینہ آتا بھی ہوتو لہسن کے استعمال سے بند ہو جاتا ہے اور بھوک بڑھتی ہے۔

اس طرح اگر معیادی بخار‘دانے‘دوہرے بدن (موٹے)کے مریضوں کو دن میں تین چار مرتبہ پانی کے دس بیس قطروں تک عرق گاؤ زبان پانچ تولے میں ملا کر پلانے سے بخار کی حدت کم ہو جاتی ہے ‘

پیشاب کے زہریلے مادے بھی اس کے استعمال سے خارج ہونے لگتے ہیں۔
کم خوابی‘بلڈ پریشر‘مالیخو لیا اور اعصاب کی کمزوری بھی اس کے استعمال سے رفع ہوتی اور میٹھی نیند آنا شروع ہو جاتی ہے۔

درد قولنج‘انتڑیوں کا درد اور ریاح کی زیادتی لہسن کے نام سے بھاگتی ہے ۔فالج‘لقوہ‘رعشہ ‘بدن کے سن ہو جانے کے علاوہ چھوٹے بڑے جوڑوں کے درد کے لئے ہر صبح کو اس کے تین جووؤں (گٹھلی دانے )

سے گیارہ جو میں چھیل کے ‘آدھے چائے کے چمچے کے برابر گھی یا مکھن میں بریاں کرکے بھوری رنگت ہونے پر اس میں چھ ماشے سے ایک تولہ تک معجون اور ایک انڈا ملا کر فوراً آگ سے اتار کر اچھی طرح ملا لیا جائے۔پھر اس کے کھانے اور پینے کے دوران دودھ یا چائے مریض کو دیا جائے ۔پرانے مریضوں کو کھانے کے بعد دونوں وقت ایک ماشہ سے چھ ماشے تک معجون کچلہ ‘اس کے علاوہ عمر‘موسم کے مطابق موٹے تازے مریضوں کو ادرک کا پانی تولہ دو تولہ دن میں ایک مرتبہ پلایا جائے۔انشاء اللہ صحت نصیب ہو گی۔
شمالی افریقہ میں لوگ چھوٹے بڑے جوڑوں کے درد کے لئے اور نزلہ کھانسی کی عام بیماری دور کرنے کے لئے آٹے میں لہسن ملا کر روٹی پکا کر کھلاتے ہیں۔جبکہ امریکہ میں لہسن سے بنے ہوئے درجنوں قسم کے پاؤڈر‘ٹوسٹ‘پنیر اور گوشت کے ٹکڑے عام ملتے ہیں۔

:زخم

زخموں کو صاف کرنے کے لئے لہسن کے پانی ملے ہوئے ہلکے محلول میں گدیاں اور پٹیاں کرکے رکھنے سے زخم جلد بھر جاتاہے۔

:دانت کا درد

اگر لہسن کو گرم کرکے دانتوں کے درمیان رکھ کر دبایا جائے تو دانت کے درد کو فوراً تسکین مل جاتی ہے۔اگر کیڑا لگنے سے دانت میں درد ہوتو سیندورکولہسن کے پانی میں حل کرکے اور اس میں روئی تر کر کے دانت کے سوراخ میں رکھنے سے تسکین ہوتی ہے۔

:پائیوریا

لہسن کے ایک حصہ پانی میں بیس حصہ پانی ملا کر کلیاں کرنے سے مسوڑھوں سے پیپ نکل جائے گی اور
مریض کو آرام ملے گا۔

:بہرہ پن

روغن کنجد (تلی کاتیل)دو تولے لوہے کے کرچھے میں ڈال کرآگ پر رکھیں جب پکنے لگے تو اس میں ایک سالم لہسن ڈال دیں اور اسے خوب جلائیں۔پھرچھان کر محفوظ کرلیں ۔دو تین قطرے نیم گرم کرکے کان میں ڈالیں ۔انشاء اللہ بہرہ پن دور ہو جائے گا۔

:کالی کھانسی

اگرلہسن چھیل کر اور اسے دھاگے میں پروکربطور ہار مریض کے گلے میں ڈال دیا جائے تو کالی کھانسی دور ہو جاتی ہے۔

:سردی کی کھانسی

تلی کے تیل میں لہسن جلا کر سینے پر مالش کرنے سے سردی کی کھانسی دور ہو جاتی ہے۔

:بلغمی دمہ

دوتو لے گھی میں لہسن کے تین جوے بھون کر پھر شہد ملا کر چاٹا جائے تو بلغمی دمہ دور ہو جاتا ہے ۔

:معدے کے امراض

اگر لہسن کی چٹنی کھانے میں استعمال کی جائے تو خوب بھوک لگتی ہے اور بدہضمی ختم ہو جاتی ہے ۔اگر کھانا کھانے کے بعد”قے“ہو جائے تو کھانے کے بعد لہسن کی چٹنی استعمال کریں۔ انشاء اللہ فائدہ ہو گا۔

:ورم طحال

اگر جگر اور طحال(تلی)پرورم آجائے تو لہسن کا پانی چارتولہ مریض کو پلائیں اس کے بعد آدھ پاؤ گھی‘پانچ تولہ گڑ اور آٹے کا حریرہ بنا کر کھلائیں ۔دو تین روز میں آرام مل جائے گا۔

:دھدر اورخارش

لہسن کا پانی ‘روغن سرسوں ایک پاؤ ملا کر بدن پر مالش کریں اور مریض کو ایک ایک گھنٹہ دھوپ میں بٹھائے رکھیں ۔اس کے بعد نیم گرم پا نی سے نہلا دیں اس سے خارش دور ہو جاتی ہے ۔اگر لہسن باریک پیس کر اس میں شہد شامل کرکے اسے دھدرپرلیپ کیا جائے تو چند بارکی مالش سے دھدرختم ہو جائے گا۔
زہریلے کیڑے (سانپ‘بچھو وغیرہ)
لہسن کا پانی اور شہد ہم وزن لے کر ملالیں تو سانپ اور بچھو کے کاٹے ہوئے کا زہر زائل ہو جائے گا اور اگر اسے لیپ بنا کر لگائیں تو بھی زہر دور ہو جائے گا۔اگر لہسن کو سر کے میں پیس کر کاٹے کی جگہ پر لیپ کیا جائے تو پاگل کتے کے زہر اور اثر کو بھی زائل کر دے گا اور تریاق کاکام کرے گا۔

:لہسن کا معجون

لہسن آدھا سیر چھیلا ہوا ایک سیر گائے کے دودھ میں پکائیں ۔جب لہسن اچھی طرح گل جائے تو تین پاؤ شہد اور آدھا پاؤ گھی شامل کرکے قوام تیار کریں اور مندرجہ ذیل دوائیں سفوف بنا کر اس میں ڈال دیں۔یہ لہسن کا معجون ہو گا۔

:اشیاء

لونگ‘جائفل ‘جاوتری‘مرچ سیاہ‘رومی مصطگی‘چھوٹی الائچی‘بڑی الائچی‘دار چینی‘زنجییل‘پوسٹ ہلیلہ کابلی ہر ایک تین تولہ عود ہندی زعفران ہر ایک ڈیڑھ تولہ۔

:فوائد

مرگی’فالج‘لقوہ‘رعشہ‘بواسیر اور برص کے لئے مفید ہے ۔معدے کو قوت دیتی اور بھوک لگاتی ہے ۔بلغم کو دفع کرتی اور قوت باہ کو بڑھاتی ہے ۔جسم کی رنگت کو نکھارتی ہے ۔بوڑھوں کے لئے بہت مفید اور موثر ہے۔
خوراک:3ماشی۔موسم گرمامیں تین ماشہ سے زیادہ نہ دیجئے۔

:روغن فالج

لہسن ایک عدد چھلا ہوا‘سیاہ بھیڑ کا دودھ آدھ سیر‘تل کا تیل ایک سیرر پپلا مول نر کچور ‘اسگند‘افیون ‘ہر چیز چودہ چودہ ماشے کڑاہی میں ڈال کر نرم آگ پر جوش دیں ۔جب صرف روغن رہ جائے تو صاف کرکے
شیشی میں محفوظ کرلیں ۔موسم سرما میں صرف سات دن اس روغن کی مالش کریں اور غذا میں باجرے کی روٹی کھلائیں۔
مریض کو سرد ہوا سے محفوظ رکھیں ۔اگر خشک فالج کی وجہ سے بدن بے حس وحرکت ہو گیا ہے تو انشاء اللہ اس کے استعمال سے درست ہو جائے گا۔

Garlic and America’s puspor and garlic are garlic chopped by millions of pounds
Garlic is commonly used everyday to make hemmon and poultry foods poisonous and protect blood from the poisonous effects of blood.
Hakim Muhammad Usman
Allah Almighty has created such things in its vegetable ‘trash or herbs with its power, that its effects and its descriptions are described, then it will require a separate book.

The names of famous vegetable or herbs are famous in Pakhindi and western countries, are some of the following:
In Arabic, Garlic is known as Sammom-alum and Taryak al-Mummum. In Persian it calls for garlic in the sun and the moon. The name of Bhussain is given by the Bengalis.
Bengali calls it “nighttime”
In Punjabi and Sindhi, it is called Thom, ‘Lotion and Garlic in Shikmahan’ in Gujarati ‘Lans in Sanskrit and Lakh in English, while Elim Setem in Latin is called.

So garlic is a precious vegetable like a gold due to its shrimp effects.
The old rulers have admitted it as a “spices” in daily diet for thousands of years. Chasy ‘born from vegetarian’ stirred on the ancient Hindu and Egyptian garlic due to nature and health. He was angry with his predecessor when he went to war to gain victory.

Feature ‘Functions’:

Power in garlic to remove blood pressure ‘Ability to absorb ultimate oxygen and ingredient and digestive and slowly digestive ingredients that produce weight and heavy weight (obesity) in the body. It makes light by moving into motion and turning it into blood. This use removes the severity of the blood cells and natural elasticity improves blood pressure.

That is why “garlic” is also given “natural medicine” to remove obesity and blood pressure.
It is a strange thing that in addition to the rulers and altars, present-day scientists have also begun advise their patient patients with a strict advise, whose body flies with the use of galleries and poultry nuts .Unfortunately the world Garlic is commonly used to make hemeshell and poultry nutrients around and affect blood from their poisonous effects.
.

In this way, in terms of garlic benefits in Western countries, its demand has increased and if it is said.

Along with the necessary vitamins in garlic, the “mineral salts” of the ovine and the furry coat have given this vegetable to the vegetable, they will recognize it all .  Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi   Across the Atlantic Ocean and Gourd people, garlic chatting millions of pounds annually Let’s go.
Garlic blood pressure medicines are being made in the United States.

People complain about the garlic flavor of the garlic, but God has made this fun (bad) blemish to dilute .Use that the patient uses the cough and cough in the cough of cough due to the use of garlic. Every one goes out and the bulge stops getting started quickly.
Furthermore, even if the patients are sweating in the night, garlic stops and causes hunger.

In this way, if the standard fever reduces the rate of fever by feeding the body of fat (three times) three to four times in the day, while eating it in five yards,

Poor poisonous substances seem to be removed from its use.

Low dream ‘blood pressure’ and the weakness of nervousness is also preventable from its use and sweet sleep begins.  Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi
The pain of the race runs the name of garlic and excessive rheumatic garlic. In addition to hearing of the body, the ‘body’ and the body of the body, every morning for the pain of the small joints (the nutrients)

From 11 to 11 inches which is half of the tea peel like a peel or a spoon in a butterfly manner, it will be mixed with six pieces of a mango and one egg mixed with fire immediately.

Then it should be given to the dairy or tea patient during the meals and drinks. After eating the patients with a mango to six mothers, add to the ‘urine’ according to the age and conditions of ginger. Toda should be once again in the day. Shisha will be healthier.
In Northern Africa, people gather garlic in the flour to remove small pneumonia and to remove normal cough cough.
While dozens of powdered garlic-made ‘garlic and meat-pieces’ are found common in the United States.

Wound:

To clean the wounds, keeping garlic water mixed with light and paste in a light soluble, hurts the wound quickly.
tooth ache

If the garlic is warmed and pressed between the teeth, then the teeth are immediately tired. Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi
If a bite causes toothache, it is difficult to solve cindurcocinin water and keep it in the tooth holes by solving it.

Pyria:

A portion of garlic mixed with twenty-five water in the water, leaving the puppies will get pepper out of it
The patient will get rest.

Turn pin:

Poultry Kansh (Tali Katil) Put two pieces of iron in the iron, and keep on it when it is cooked, put a gram flour in it and burn it well.
Save it again and again .Shrink the two drops in half and then drop it .Shashua Allah will turn away from the waist.

Whooping cough:

Black pancreaty ends when the pearls are peeled and put into a necklace necklace prostrated in a thread.

Cold cough

Meat the garlic in fried oil and chest on the chest

Puffing ends with cold cough.

Bulgarian asthma:

Take two yards of garlic in the donkey, then after the honey mixed and honey gets licked then the ovarian stomach ends.

Gastrointestinal diseases:

Insha Allah will be beneficial.

Worse:

If you feed the liver and thal (fried) prurm if I drink garlic water cartulh patient may ghy’panc the half tola after hryrh flour and jaggery.It will be relaxed in two days.

Dash and sack:

If the honey is added to it and then it will be stirred by some barley salt.
Poisonous insect (snake buckle etc.)
If we add garlic water and honey weighs weight, the poison of snake and kidney will be fatal, and if the lip is applied, the poison will be removed.
If garlic is grated in the head and then leaked, then the crazy dog ​​will also poison the poison and the effect and perform the trash.
Appreciate Garlic Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi

It will be a garlic.

Items:

Lung’jayfl ‘jautry’mrc syah’rumy mstgy’chuty alaycy’bry alaycy’dar cyny’znjyyl’pust hlylh Hindi saffron incense, touching each of the three tola tola each half.

Benefits:

Mrgy’falj’lquh’rash’buasyr is useful for brs gives strength to serve .Gastrointestinal and increases appetite and strength to repel .blgm outside.
Removes the color of the body. It is very useful and efficient for babies.
Food: 3 months. Do not heat the heat above three mothers.

Oxygen fluid:

Garlic has sprouted a number ‘Sisheen’s milk, half-lentil oil, a serpent pepper, a little pepper’ Asgand’afine ‘put everything in the fourteen-foot bracelet, and pour it on a soft fire.
Save the vinegar. Massage only this for seven days in winter, feed the milky bread. Lahsun Sonay Jaisi Qeemti Sabzi

Keep the patient safe from cold air. If the body is unhappy due to drought, then insha Allah will be corrected by its use.

sourceUrduPoint.com.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close