Health tips

Health from pulses

Health from pulses

Health from pulses

دالیں دنیا کے تقریباً تمام خطّوں میں کاشت کی جاتی ہیں۔انھیں غذاؤں میں اہم مقام حاصل ہے۔ جہاں لوگوں کی اکثریت سبزی خور ہے ،وہاں غذا کا بڑا حصہ اناج اور دالوں پر مشتمل ہے ۔
اقوام متحدہ نے 2016ء کو دنیا میں سب سے زیادہ بکنے والی ڈش”دال“سے منسوب کیا تھا ،یعنی ۲۰۱۶ء کو دال کا برس قرار دیا گیا تھا،جس کا مقصد دنیا بھر میں دالوں کی غذائی اہمیت اور افادیت کا شعور اُجا گر کرنا تھا ۔

دالوں میں پائی جانے والی لحمیات (پروٹینز)صحت وتندرستی کی ضامن ہیں ،اسی لیے انھیں گوشت کا درجہ حاصل ہے ۔
دنیا کے کچھ ممالک میں دالوں کو خوش نصیبی کی علامت سمجھاجاتا ہے ۔اطالوی روایات کے مطابق نیا برس دال اور مسالے دار قیمہ بھری آنت SAUSAGE))کھاکر منایا جاتا ہے ۔

دال چوں کہ سکّوں کی طرح گول ہوتی ہے ،اس لیے اسے دولت کی فراوانی کی علامت اور قیمہ بھری آنت کوکام یابی اور خوش حالی کے طور پر دیکھا جاتا ہے ۔

اسی طرح جنوبی امریکا میں دال ،چاول اور گوشت کے پکوان سے نئے برس کا آغاز کیا جاتا ہے ۔

قدیم زمانے میں مصر کے مقبروں میں بھی دالیں پائی گئی ہیں ،یعنی مُردے کو دفناتے وقت قبر میں دال بھی رکھی جاتی تھی ۔اٹھارویں صدی میں فرانسیسی شہنشاہ لوئی پنج دہم کی ملکہ ماریہ نے شاہی دستر خوان پر مسور کی دال کو فوقیت دی اوروہ ”ملکہ دال“کہلائی۔شاید یہ وہی مسور کی دال ہے ،جسے ہم آپ ملکہ مسور کہتے ہیں ۔مسور کی دال دل پر اچھے اثرات مرتّب کرتی ہے اور آنکھ سے پانی کے اخراج کو بھی کم کرتی ہے۔ صرف مسور کی دال ہی نہیں ،بلکہ ہر قسم کی دالیں بہت سی بیماریوں کے علاج میں بھی کام آتی ہیں ۔

امریکا کے بعض علاقوں میں ہر برس بڑی دھوم دھام سے دال کا میلا منایا جاتا ہے ۔اس میلے کی تیاری پورے برس ہوتی رہتی ہے اور ہفتے بھردالوں کے گن گائے جاتے ہیں ۔اس میلے میں نہ صرف صارفین ،بلکہ کاشت کار اور دال بیچنے والے بھی شرکت کرتے ہیں ۔میلے میں مختلف اقسام کی دالوں کی دکانیں بھی ہوتی ہیں ۔
ان میں مختلف قسم کی دالوں سے بنے ہوئے پکوان بھی سجائے جاتے ہیں ۔بچوں کے لیے دال سے بنے ہوئے پکوان اور دال کے کباب وغیرہ بھی ہوتے ہیں ۔ان پکوانوں میں دال کی رانی اور راجا کا انتخاب بھی ہوتا ہے ۔غرض دال کا یہ میلہ بہت پُر رونق ،دلچسپ اور انوکھا ہوتا ہے اور وہاں کے لوگوں کے لیے تفریح کا بھرپور سامان بھی ۔

تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ دالیں ریشہ (فائبر)،لحمیات (پروٹینز)اور معدنیات(منرلز)کی وجہ سے دل کی صحت کے لیے بہت مفید ہیں ۔دالوں میں فولیٹ اور میگنیز ےئم پائے جاتے ہیں ۔میگنیزےئم کی کمی سے دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھ جاتا ہے ۔دالیں باقاعدہ کھانے سے یہ کمی دور کی جا سکتی ہے ۔دالوں میں موجود ریشے کی وجہ سے خون میں کولیسٹرول کی سطح کم ہوجاتی ہے ۔کولیسٹرول اگر بڑھتا جائے تو دل کی طرف جانے والی خون کی نالیوں کی دیواروں میں جمع ہوکر ان نالیوں کو بند کر سکتا ہے ،جس کی وجہ سے حملہ قلب بھی ہوسکتا ہے ۔

:غذائیت

زیادہ گوشت کھانا آنتوں کی صحت کے لیے مضرہے ۔اس سے آنتوں کے سرطان کا خطرہ بڑھ جاتا ہے ۔پھل ،سبزیاں اور دالیں کھانے سے آنتوں کی صحت بہتررہتی ہے اور ان میں سرطان کے ہونے کاخطرہ کم ہوجاتا ہے ۔دالیں کھانے سے قبض کی شکایت بھی دور ہوجاتی ہے ۔یہ فوائد حاصل کرنے کے لیے ہفتے میں دوبار دال کھانی چاہیے۔دالیں ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ہیں ،کیوں کہ ریشہ ہونے کی وجہ سے دال کھانے سے مریضوں کے خون میں شکر کی سطح میں اضافہ نہیں ہوتا۔دال چاول سب کی پسندیدہ غذا ہے ۔
دال کا سُوپ بھی بنایا جاسکتا ہے ۔یہ سُوپ بہت مزے دار ہوتا ہے ۔تمام لوگ اسے بہ آسانی بنا سکتے ہیں ۔دال دھو کر اس میں پانی ،نمک ومرچ اور ہلدی ملا کر پکائیں ۔ادرک اور لہسن کا تھوڑا ساپیسٹ (لگدی )بھی شامل کردیں ۔ایک ٹماٹر کاٹ کر ڈال دیں ۔جب دا ل نرم ہوجائے تو اسے خوب گھوٹ لیں ۔گھر میں عام طور پر پکنے والی دال سے اس کو زیادہ پتلا رکھنا ہوگا۔
دالوں میں فولاد بھی ہوتا ہے ۔فولاد سے خون کے سرخ خلیے بنتے ہیں اور اگر فولاد کی کمی ہوتو جسم میں خون کی کمی ہوجاتی ہے ۔جسم میں فولاد کم ہونے سے خون کی کمی کی بیماری لاحق ہوجاتی ہے ۔خون کے سرخ خلیے اوکسی جن کی سپلائی کاکام کرتے ہیں اور اگر ان کی کمی ہوتو مریض میں تھکن کی شکایت ہوسکتی ہے ۔دال اس کا بہترین علاج ہے۔دالوں میں فولیٹ ہوتا ہے ۔

حاملہ خواتین کے فولیٹ کی کمی کی وجہ سے پیدا ہونے والے بچوں میں جسمانی خرابیاں پیداہوجاتی ہیں ۔ان میں سے ایک بیماری ”نیورل ٹیوب ڈیفیکٹ“(NEURAL TUBE DEFECT)ہے ،جسے میں بچے کی ریڑھ کی ہڈی کو نقصان پہنچتا ہے ۔اس بیماری کے شکار بچے تمام زندگی کے لیے معذور ہوجاتے ہیں ۔

:بہترین غذا

دالوں کو اپنی غذاؤں کا باقاعدہ حصہ بنائیں ،کیوں کہ ان میں کئی ضروری حیاتین (وٹامنز)اور نمکیات موجود ہوتے ہیں ۔ان سے لحمیات حاصل ہوتی ہیں اور چکنائیاں نہ ہونے کے برابر ہوتی ہیں ۔ایک پیالی پکی ہوئی دال میں صرف ۲۳۰حرارے (کیلوریز)ہوتے ہیں ۔کینیڈا میں کی گئی ایک تحقیق کے مطابق دالوں کا کھانا بلڈ پریشر کو خطر ناک حد تک بڑھنے سے روکتا ہے ۔ماہرینِ صحت کا کہنا ہے کہ دالیں خون کو صاف کرنے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں ۔کئی دالیں فولاد کا خزانہ ہیں ۔ایک پلیٹ دال روزانہ کھانے سے ۳۷فی صد فولاد حاصل ہوتا ہے ۔دالوں کا ایک بڑا فائدہ یہ ہے کہ یہ ہمارے پٹّھوں کو مضبوط کرتی ہیں ۔

:وزن کم کرنے میں مددگار

تحقیق سے پتا چلا ہے کہ روزانہ پھلیاں ،مٹر چنے اور دالیں کھانے سے نہ صرف وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے،بلکہ یہ وزن دوبارہ بڑھنے سے روکنے میں بھی مددگار ہیں ،یعنی غذا اور جسمانی سرگرمیوں کے معمول میں کوئی تبدیلی کیے بغیر بھی آپ روزانہ کی بنیاد پر لو بیے کی پھلیاں ،چنے ومٹر اور دالیں کھا کر دبلے پتلے ہوسکتے ہیں۔

ایک تحقیق مضمون سے معلوم ہوا ہے کہ ایک دن میں صرف ۱۳۰گرام دالیں کھا کر وزن میں کمی کی جا سکتی ہے ۔دال کھانے سے پیٹ زیادہ بھرا ہوا محسو س ہوتا ہے ۔یہ خراب کولیسٹرول کی سطح کوکم کرنے میں بھی مدد گار ثابت ہوتی ہے ۔یہ مضمون ایک تحقیقی جائزے پر مشتمل ہے ،جس میں تحقیق کاروں نے ۹۰۰ مردوں اور عورتوں پر مشتمل ۲۱طبّی جائزوں کا تجزیہ کیا ،جس میں شرکانے روزانہ کی بنیاد پر صرف ایک مرتبہ دالیں اپنی غذا میں شامل کرکے چھے ہفتوں کے دوران ۷۵پونڈ کی اوسط سے وزن کم کیا تھا۔نتائج سے واضح تھا کہ انھوں نے اس دوران دیگر کھانے پینے کی اشیا سے اجتناب کی کوشش کیے بغیر اپنا وزن کم کیا۔

سینٹ مائیکلز نامی اسپتال میں کی گئی ایک دوسری تحقیق کے مطابق دالوں کے فوائد کو

:جانتے ہوئے کینیڈا

کے ۱۳فی صد شہری ہر روز خشک پھلیوں اور دالوں کو اپنے کھانوں میں شامل کرتے ہیں ۔ان کا کہنا تھا کہ ہمیں کم وزن کے ممکنہ فوائد کو مد نظر رکھتے ہوئے اپنی غذا میں دالوں اور پھلیوں کو شامل کرنے کی ضرورت ہے ۔انھوں نے مزید کہا کہ پھلیاں اور دالیں ایک خاص انڈیکس پر کم درجے کی غذا ہیں ،جس کا مطلب ہے کہ یہ ٹوٹنے کے بعد توانائی میں تبدیل ہو کر خون میں رفتہ رفتہ شامل ہوتی ہیں ،جس سے غذا میں شکر کی سطح بلند نہیں ہوتی۔

Pulses are cultivated in almost all the regions of the world. They have an important place in foods. Where the majority of people are vegetarian, there is a large part of food and grains.
The United Nations was attributed to “Deal” in the world, 2016, which was declared as a dal of 2016, aimed at stroke the importance of nutritional value and utility around the world.  Health from pulses

The proteins found in the stomach are the essential for health, so they get meat status.

In some countries of the world, the pulses are considered a symbol of happiness. According to the tradition, according to tradition, the intestine sausage filled with pulses and spices for a new year is celebrated.
The pulses that are round like a dump, therefore, are seen as a sign of richness and richness and precious perfume.

 

Similarly, in South America, new year is started with dal, rice and meat dishes.
In ancient times, there are pulses found in Egypt’s mosques, namely buried in the tomb. In the sixteenth century French Emperor Louie Five-dimhe Queen Marie quoted the dentist on the royal cloak and said ” Queen Dall. ”

Perhaps it’s the same diamond pulse, which we call you Queen Massore. The lentils of the lentils make a good impact on the heart and also reduces the eye emission of the eye. Not only is Masur’s pulses, but also every kind of pulses are also used to treat many diseases. Health from pulses

In some parts of the US, every year, a large dumpling melon is celebrated with the delta. This festival prepares for the whole year and gets counted hundreds of weeks.

This festival also includes not only consumers but also growers and pulse sellers. There are different types of shops in the country.
They are also decorated with different types of pulses. They are also made of dried dishes and pulses for lunches. These dishes also have a selection of dining queen and Raja. The festival is very interesting, interesting and unique, and also full of entertainment for the people there.

 

The research has shown that pulses are very useful for heart health due to fiber, proteins and minerals .Philates and magnesiums are found in the heart. The risk of diseases increases .This decrease in regular diet can be removed from the diet .Also the level of cholesterol reduces the level of cholesterol in the blood.
If cholesterol grows, the heart cells can be gathered in the walls of the gates and can close these drainage, which may cause attack attacks.

Nutrition:

Much more meat meals are available for intestinal health. It increases the risk of intestinal cancer .The food, vegetables and pulses help improve the health of the intestines and reduces the risk of cancer.

It is also possible to treat gastrointestinal gastrointestinal disorders. These benefits should be doubled in a week to get the benefits. The medicines are also beneficial for patients with diabetes, because they are encouraged to give the blood sugar to the patients due to falsehood. The level does not increase. Total rice is the favorite food of all.

Pulse soup can also be made .This soup is very fun.
All people can easily make it easier .Please wash it with mixed water, salt vermilion and turmeric .Use a little sapstick of gram and garlic. Cut it on a tomato .When it turns soft, Make a bunch of them. It usually needs to be more slim than the cooking pulses. Health from pulses
The pulses also contain fades. The blood red blood cells, and if the deficiency of the fluid decreases the blood in the body.
Reduction of the fluid in the body reduces blood loss. The red blood cells of the blood, which are used to supply and if they lack, may have a lung problem in patients .They have the best treatment. happens .

Physical problems occur in children born due to the lack of pregnancy women. One of them is the “NEURAL TUBE DEFECT”, which damages the child’s spinal cord.
Children with this disease are disabled for all life.

The best diet:

Make pulses a regular part of your nutrients, because they contain several essential vitamins and salts. They get wax and chickens are unavailable. In a single cooked pulse, Health from pulses  only 230 worms (Calories) ) .According to a research conducted in Canada, pulp food prevents blood pressure from increasing the risk of blood pressure.
Health experts say that pulses contribute significantly to bleeding .One pulses are the treasury of frozen .One plate lentils give 37% of the fuels daily daily .There is a big advantage of the cells that it is our muscles Strengthen

Helping reduce weight:

Research suggests that eating daily beans, peasants and pulses can help not only lose the weight, but also help prevent it from increasing the weight, even without any change in the routine of diet and physical activity. You may be lean on eating daily beans, chanthis and pulses.

A research article has shown that one day only 130 grams of pulses can be reduced by weight loss .The diet is filled with excessive stomach. It also helps to reduce the level of bad cholesterol. This article is a research There are reviews, in which researchers analyzed 21 medical reviews consisting of 900 men and women, in which the weight loss was reduced by 75 pounds of average during the last week by adding pulses to their diet.  Health from pulses

The results were clear that during this time they reduced their weight without trying to overwhelm other food items.
According to another research conducted in the hospital named St. Michael, Canada is aware of the benefits of pulses

13% of the citizens add dry flour and pulses to their own foods daily. They said that keeping the potential benefits of low weight, we need to add pulses and stomach to our diet. The beans and pulses are low-grade foods on a particular index, which means that it is converted into energy after the break and breaks blood, which does not raise the level of sugar in the diet.source

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close