Health tips

6 Weight Loss Tips

6 Weight Loss Tips

6 Weight Loss Tips

ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ آپ مٹاپے اور اس سے وابستہ بیماریاں ،مثلاً ذیابیطس ،ہائی بلڈ پریشر اور ہارمونوں کی خرابی سے بچنا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنی عادتیں اور طرزِ زندگی کو تبدیل کرنا پڑے گا۔تمبا کو نوشی ترک کر دیجیے اور مناسب غذائیں مناسب وقت پر کھائیں ۔مناسب غذا سے مراد ہے متوازن غذا۔ذیل میں طرزِ زندگی کی تبدیلی سے متعلق مفید معلومات دی جارہی ہیں ،جو آ پ کے لیے قابلِ عمل ہیں ۔

:صحت بخش غذائیں کھائیے

متوازن اور صحت بخش غذا سے مراد ہے نشاستے ،لحمیات (پروٹینز)اور کم چکنائی والی غذائیں ،جن میں پھل ،سبزیاں ،بغیر چھنے آٹے کی روٹی ،پھلیاں ،کم چکنائی والا دودھ ،دہی اور گری دار میوے شامل ہیں ۔غذائیں کھاتے وقت یہ خیال رکھیے کہ آپ کو ان سے معدنیات (منرلز)،حیاتین (وٹامنز)،مانع تکسید اجزا (ANTIOXIDANTS)اور ریشہ حاصل ہوتا رہے۔

:صحیح وقت پر کھائیے

صبح آپ کو عمدہ ناشتا کرنا چاہیے ،۸گھنٹے کی نیند لینے کے بعد جب آپ بیدار ہوتے ہیں تو آپ کے اعصاب ڈھیلے پڑ چکے ہوتے ہیں اور آپ کو بھوک لگ رہی ہوتی ہے ،کیوں کہ رات کے کھانے کے بعد آپ نے کچھ نہیں کھایا ہوتا۔
جب آپ صحت بخش ناشتا کرتے ہیں تو اعصاب کو تقویت مل جاتی ہے ۔پھر آپ کو دوپہر میں اضافی حراروں (کیلوریز)کی ضرورت نہیں پڑتی ،بلکہ ہلکی پھلکی اشیا ،مثلاً دلیا،دودھ،شہد اور گری دار میوہ آپ کے لیے کافی ہوتا ہے ۔دو پہر کے وقت آپ کوئی پھل ،تھوڑا ساگری دار میوہ اور حبئی (OATMEAL)کھالیں تو یہ آپ کی جسمانی ضرورت کے لیے کافی ہے ۔

:ورزش سے پہلے

اگر آپ ورزش کرتے ہیں اور اس کا زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں تو ورزش کرنے سے پیشتر پھل،گری دار میوے اور انڈے کھائیں ۔

:ورزش کے بعد

ورزش کرنے کے بعد آپ کے عضلات تھک جاتے ہیں اور آپ کوکھُل کر بھوک لگنے لگتی ہے ۔اپنی توانائی میں اضافہ کرنے کے لیے ۳۰ سے ۴۵ منٹ کے بعد پھل اور لحمیات والی غذا کھائیں۔

:رات کا کھانا

اپنی مصروفیات کی بنا پر بعض افراد دن میں پیٹ بھر کر نہیں کھاپاتے ،لہٰذا رات کو انھیں بھوک پریشان کرتی ہے اور وہ کھانے پر ٹوٹ پڑتے ہیں ۔اس طرح سے وہ زیادہ کھابیٹھتے ہیں اور ان کے جسم میں زیادہ حرارے جمع ہوجاتے ہیں ۔اس کا اثر اگلے دن کے کھانے پر بھی پڑتا ہے اور انھیں کھٹّی ڈکاریں آنے لگتی ہیں ۔مٹاپے سے نجات پانے کے لیے رات کو ہلکا کھانا کھائیں ،مثلاً سوپ ،سلاد ،بغیر چربی کا گوشت اور دہی وغیرہ۔

:پانی خوب پییں

دن بھر میں وقفے وقفے سے پانی پیتے رہیں ،اس طرح ہاضمہ بہتر رہتا ہے اور جسم میں پانی کی کمی نہیں ہونے پاتی ۔پابندی سے پانی پینے سے ہضم وجذب کے نظام میں بہتری پیدا ہوجاتی ہے اور وزن بھی کم ہوجاتا ہے ۔

Health experts say that you want to avoid obesity and its related diseases, such as diabetes, high blood pressure and hormones, then you have to change your habits and lifestyles. Eat foods at a reasonable time. Basic diet means balanced food. The useful information about lifestyle changes in the nail is being offered, which are useful for drinking.

Eat healthy foods:

Balanced and healthy diet refers to starch, protein and low-fat foods, including fruits, vegetables, unhealthy bread, beans, low-fat milk, dairy and nuts. Keep in mind that you get them from minerals, proteins, antibodies and antioxidants.

Eat at the right time:

In the morning you should have a nice breakfast, after 8 hours of sleep, your nerves are loose and you are hungry, because you did not have to eat anything after dinner. .
When you make a healthy breakfast, nerves are strengthened. So you do not need extra poultry in the afternoon, but also lightweight products, such as pearls, milk, honey and nuts would have been enough for you. Is .

It is enough for your physical needs if you have any fruit, little skill and OATMEAL skins at 2 PM.

Before exercise:

If you exercise and want to make the most of it, eat fruits, nuts and eggs instead of exercising.

After exercise:

After exercising your muscles are tired and you feel hungry.
To increase your energy, after 30 to 45 minutes Eat fruits and gourmet foods.

Dinner:

Due to their engagement, some people do not abstain from their stomach throughout the day, so they disturb their appetite in the night and they break on food. Thus they cover more and their body gets more and more. 6 Weight Loss Tips  The effect also occurs on the next day’s meal and they start to dry.

Eat lighter food in the night to save from obesity, such as soup, salads, meat without fat and yogurt etc.

Drink water:

Drinking water regularly during the day, this type of diet remains better and lack of water can occur due to water. Drinking water from digestive system helps improve the digestive system and reduces weight.source

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close